2019 נובמבר
הוסיפו את היומן הסביבתי ליומן שלכם Google Calendar

6 יום למניעת ניצול הסביבה באזורי מלחמה

סיפורים קשורים

thumbnail
הטרור הולך ומתחמם מחקרים רבים מראים ששינוי האקלים מהווה גורם מכפיל סיכונים בזירת הטרור העולמית במזרח התיכון ובאפריקה. מה ישראל יכולה לעשות כדי להפחית את הסיכון?
thumbnail
זירת הטרור הולכת ומתחממת השילוב בין גורמים דתיים וגיאו-פוליטיים שונים להשפעות שינוי האקלים באסיה ובאפריקה סייעו לארגוני טרור אסלאמיים להגביר את כוחם באזורים חלשים. במצב הנוכחי, מי שרוצה לבלום את תנועת הג'יהאד העולמית חייב לקחת בחשבון גם את התפקיד שמשחקים התנאים הסביבתיים
thumbnail
טרור אקולוגי 135 ימים של אש, 1,100 שריפות, יותר מ-30 אלף דונמים שרופים, פגיעה קשה בחי ובצומח. זה המחיר הסביבתי של טרור ההצתות בדרום ישראל

14 יום הסוכרת הבינלאומי

סיפורים קשורים

thumbnail
להוציא את הסוכר מהסוכרת חולי סוכרת רבים נוטים להתייחס לבעיה שלהם בצורה מילולית מדי. אז אולי דרוש שם חדש למחלה?

29 יום ללא קניות

סיפורים קשורים

thumbnail
הצרכנייה נסגרת במחקר שבדק איך בני דור המילניום מגיבים כשמבקשים מהם לשנות את דפוסי הצריכה שלהם התברר שהם אוהבים לקנות בדיוק כמו הדורות הקודמים, אך פתוחים גם לכלכלת שיתוף. אז איך זה יכול להשפיע על הסביבה?
thumbnail
מחזור החיים של הבגדים שלנו הכותנה מבזבזת מים, הצבעים מכילים כימיקלים, הכביסה מבזבזת אנרגיה ובסוף הבגד נקבר בתחתית הארון ואז באדמה. איך אפשר לצאת מהמעגל ולצמצם את ההשפעה הסביבתית של תעשיית האופנה?
thumbnail
מיטומבה: התחנה האחרונה של האופנה כמויות עצומות של בגדים שיוצרו בסין, נמכרו באירופה ונתרמו לארגוני צדקה נשלחות לאפריקה ונמכרות בשווקים פתוחים. לכאורה, מדובר בפתרון שטוב לכולם (ליצרנים, לאפריקאים ואפילו לסביבה), אז למה יש מי שמנסים להפסיק את העניין הזה?
thumbnail
למה אנחנו קונים כל כך הרבה בגדים? מיכל לוי-ארבל, עיתונאית אופנה לשעבר שחוקרת היום את הקשר בין אופנה לסביבה, אומרת שהפכנו לצרכנים בולימיים ואגרסיביים של בגדים. האם אפשר לעצור את זה?
thumbnail
יום שישי הירוק לקראת יום שישי השחור המתקרב ושאר "חגי הקניות" שבפתח: איך אפשר להפוך את הקניות ברשת לידידותיות יותר לסביבה?
thumbnail
צרכנות לטווח ארוך בחגי תשרי נרשם זינוק חד בצריכה בישראל, אבל כמה מהמוצרים שאנחנו קונים יחזיקו מעמד עד ראש השנה תש"פ? אולי הגיע הזמן לקנות מוצרים שישמשו אותנו זמן ארוך – אולי אפילו לכל החיים?